چرا اسکورت آیت‌الله هاشمی با بقیه مقامات فرق دارد؟/ نحوه تردد و اسکورت خاتمی در درون شهر

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

در خبری که صبح امروز از روزنامه جمهوری اسلامی نقل شد، آمده بود: علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در 4 خودرو احمدی نژاد را اسکورت می‌کردند.


به گزارش نامه، خبرآنلاین نوشت: 

انتشار خبری از نحوه اسکورت محمود احمدی​نژاد موجب شد که برخی کاربران خبرآنلاین درباره نحوه اسکورت آقایان خاتمی و هاشمی سوالاتی را مطرح کنند.

در خبری که صبح امروز از روزنامه جمهوری اسلامی نقل شد، آمده بود: علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در 4 خودرو احمدی نژاد را اسکورت می‌کردند. 

غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت آیت​الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به دلیل مسائل امنیتی از پاسخ دقیق به این سوال معذورم.

او تنها به بیان این نکته اکتفا کرد که اسکورت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ویژه است و با بقیه مقامات متفاوت است.

رجایی در واکنش به اینکه برخی از بنز سواری آیت الله هاشمی سخن می گویند، متذکر شد: نحوه اسکورت مقامات و اینکه با چه نوع خودرویی باشد مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و این دست آقای هاشمی نیست.

عبدالکریم تابش مسئول روابط عمومی بنیاد باران در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت سیدمحمد خاتمی رئیس دولت​های هفتم و هشتم سوال پرسیده بودند، گفت: ایشان اسکورت پلیس و موتور سوار ندارد. آقای خاتمی یک پژو پرشیا و یک جی ال ایکس و یک راننده و چهار محافظ در ترددهای درون شهری خود دارد. یک راننده و یک محافظ در ماشین حاج آقا و سه محافظ دیگر در جی ال ایکس می نشییند.

وی با بیان اینکه محافظین و اسکورت روسای جمهور معمولا از شش ماه بعد از پایان ریاست جمهوری​اشان به تدریج کاهش می​​یابد، گفت: کل محافظین آقای خاتمی 15 نفر هستند که در سه شیفت 5 نفره ایشان را همراهی می​کنند. البته در مقاطعی همچون زمان انتخابات به تشخیص شورای عالی امنیت ملی تعداد محافظان زیاد می شود




:: بازديد از اين مطلب : 975
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی